Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
tomek napisał:
A ja sie pytam, gdzie sa wladze Swidnika i banda radnych? Co te wszystkie leniwe scierwa zrobily dla mieszkancow miasta? Czym sie zajmuja za olbrzymia kase? Kto wreszcie rozliczy tych bydlakow?
wygrają następne wybory , a Majkel będzie rządził 6 kadencję
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda że wsiowe busy ze Świdnika nie będa mogły jeździć do Lublina... Ciekawe czy piszacym to będzie równie wesoło jak wsiowe autobusy PKS Wschód nie będą wpuszczane do takiego Krakowa czy Zakopanego bo się rozsypują i są brdne? Ech... pamiętam jak kilka-kilkanascie lat temu to MPK miało sypiące się autobusy, które zawodziły co chwila i dojeżdżając do szkoły wolałem chodzić na piechotę na dworzec czy poczekać na linię 80 niż dojeżdżać MPK. Nawet najmroźniejszą zima autobusy ze Świdnika nie miały problemu, a Lubelskie stały. Czasy się zmieniły MPK dostało pieniążki, a ze Świdnika jeżdżą gruchoty, w dodatku jeżdżą jak im się podoba. Bywa i tak. Ale po co z tego robić wrzuty na siebie wzajemnie? Wiadomo MPK dba o swoje interesy. W końcu mało kto się zdecyduje chodzić z dworca. A kąsek jest łakomy, bo duża grupa świdniczan jeździ do centrum Lublina. Co prawda część pewnie przerzuci się na samochody bo będzie taniej (3,00+3,20 w jedną stronę za osobę autobusami) i będzie dopychała dodatkowo zapchane już parkingi, ale większość będzie musiała przecierpieć droższe dojazdy. Zanim MPK wejdzie do Świdnika minie jeszcze dużo czasu. Niby proste do dogadania nocne (raptem 2 kursy na dobę) były obgadywane tyle czasu. A co dopiero kilkadziesiat kursów dziennie na różnych trasach?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest ewenement na skalę krajową, żeby sąsiadujące ze sobą miasta nie miały wspólnej komunikacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kochani, po co tyle jadu i tekstów od "lubelskich szmat" i "wsiowego Świdnika"? Niestety, radni Świdnika to wielokadencyjne "betony", których elektorat jest już na emeryturze/rencie lub pracuje i mieszka w Świdniku, i zupełnie nie obchodzi ich problem, jaki mamy ostatnio z dojazdem do pracy w Lublinie. Popieram decyzję ZTM jedynie częściowo, bo naprawdę busy linii 88 ( i innych również) są w opłakanym stanie, pasażerowie to szeroko komentują, zgłaszają, ale niestety na przewoźniku to nie robi wrażenia. Natomiast blokując wjazd i stawanie na przystankach w centrum Lublina żółtym trupom z linii 88, zabiorą ludziom kolejne połączenia do pracy. Przypominam, że ostatnio linia Świdnik-Kalinówka- Lublin, jeździ jak chce i kiedy chce. Autobusów i busów nie jest więcej i nie sądzę aby przez to zaczęło wyjeżdżać więcej na innych liniach, komfort dojazdu do Lublina już jest nijaki, więc to może być gorsze niż w krajach trzeciego Świata. Taka decyzja ZTM uprzykrzy ludziom życie, bo zapewne szanowni radni zanim się zorientują, że jednak może by coś zadziałać i mieć naprawdę wspólną komunikację to minie kilka miesięcy, jak nie lat... ( gdzieś mi się kiedyś obiło o uszy, że ktoś z rady ma kogoś w rodzinie, co tu jest jednym z największych przewozników w Świdniku a wprowadzenie linii MPK spowoduje upadek biznesu, więc widać jak to wygląda...) Jedynie gorzej wygląda połączenie komunikacyjne w postaci transportu zbiorowego na trasie Świdnik- Łęczna, a raczej jego zupełny ( ?) brak...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko jak z kamienia....radnych ze Świdnika należałoby zapytać co robia dla swoich wyborców? Zamiast lepiej jest coraz gorzej ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś napisał:
To jest ewenement na skalę krajową, żeby sąsiadujące ze sobą miasta nie miały wspólnej komunikacji.
To jest granda i 50 lat za murzynami! To nawet nie zad*pie, to Azja normalnie! ZTM, MPK, prezesiki i banda nierobów chce zarobić na swoje kominowe pobory kosztem ludzi dojeżdżających do pracy, do szkół i na uczelnie! Wywieźć tę hołotę na taczkach!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jest - źle nie ma - źle Moim skromnym zdaniem, cała ta afera ma przygotować nas na to, że za chwilę jakaś firma XYZ dostanie koncesję, podniesie bilety na 6 zł lub 8 zł na dojazd do Świdnika. Czemu ? Bo lada chwila lotnisko będzie już przyjmować pierwszych pasażerów. Tu nie chodzi o wytępienie linii 88, gdzie i tak busiki jeżdzą po kosztach. Zaopatruję tą firmę w części do tych żółtków. Naprawdę możecie się czuć bezpieczni. No fakt - klimatyzacji nie ma, są stare. ale. ... zanim kolejny kolega pana Żuka lub posłanki "coś tam coś tam" dostanie koncesję na dowóz pasażerów łądnymi, nowoczesnymi autobusami, trzeba zrobić wywiad. Kogo wytępić, komu dać i ile na tym zarobić. Czy 15 zł za dojazd Lublin-Świdnik-Lotnisko będzie akceptowalną dla Was kwotą ? Być może zgegocjujecie do 8 zł Poczytajcie o problemach dojazdu Warszawa-Lotnisko Modlin. Minimum 30 zł ..........................................................
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Z ulic zniknęła całkowicie prywatna linia 80, którą dojeżdżali do pracy m.in. pracownicy szpitala przy al. Kraśnickiej – mówi świdniczanka, Agnieszka Gańska" TOTALNA BZDURA!!!!!!!! Zostały zawieszone kursy Świd-Trans. Natomiast kursy Pana Gorzela dalej są aktualne i można się nimi dostać do szpitala. Dziennik Wschodni powinien dokładniej zbierać informacje a nie pisać tak absurdalne słowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pp napisał:
No ciekawy jestem co by było jakby każdy przewoźnik ze wsi chciał wjeżdzać swoim strupiałym busem do centrum miasta. Co to w ogóle za logika, ze wsi dojeżdza się na dworzec i tam przesiada się w komunikację miejską. Dlaczego Świdnika i firmy LKK ma to niedotyczyć? Jakieś święte krowy? Widok tych rolatujących się Kapen i Iveco nie jest do niczego potrzebny w centrum Lublina. Od lat wraca temat utworzenia normalnej komunikacji miejskiej do Świdnika i ciągle jest przed tym ogromny opór. Tymczasem w skali kraju to jest kuriozum, nie ma drugiego takiego miasta o wielkości 40 tys mieszkańców leżącego przez granicę z ośrodkiem wojewódzkim, które miałoby transport zbiorowy organizowany w taki sposób. Politycy ze Świdnika muszą nie mieć kompletnie żadnych ambicji, żeby przez lata zapewniać ludziom takie standardy. Ale widać, że w Świdniku też beton zaczyna się powoli kruszyć. Jeżdzą już do Świdnika nocne i prędzej czy później pojawią się pewnie i dzienne. A decyzja ZTM w sprawie linii 88 tylko ten proces normalizacji tylko przyspieszy
Co 20 minut ze Świdnika powinien kursowac EZT do lublina ,oczywiście dalej poprzez Czuby,Motycz oraz do Lubartowa, Parczewa i Kraśnika.Wtedy na drogach znikną korki.Od przystanków kolejowych do centrum komunikacja MPK.Bilet wspólny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NA LINI 74 PO LUBLINIE TEŻ JERZDŻĄ KAPENY TAKIE JAK W LKK I ZTM NIE WIDZI ZADNEGO PROBLEMU
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A JA CIESZE SIE ŻE ZNIKNĄŁ BUSY LINI 88 ZAPYŻALI KIEROWCY LKK CHAMSKIE ZACHOWANIE A CO ZA TYM IDZIE ICH BUSY TO JEDEN ZŁOM  I SZYBKA JAZDA Z PASAŻERAMI
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...